Wees u bewust van de fabrikanten (schrijven in als klanten) het geven van deze low-cost Laserpointers goede recensies, omdat ze willen dat je gelooft dat je nodig hebt om veel te betalen voor laser pointer. De elevatie en winding aanpassing schroeven hebben zeer weinig wrijving in hun beweging, en ik geloof dat ze drift onder de trilling van het vuren. Ik ben gewoon te wachten op een beetje koeler weer, dus ik kan beginnen met de laatste invasie van gordeldieren decimeren. Ze kwamen in uitstekende staat met een zeer beschermende verpakking. De instructies waren duidelijk en gemakkelijk te volgen. We zetten ze op en gemonteerd ze in een kwestie van minuten.
De Rail Lock Release hendel en aan/uit-schakelaar te vangen op de weg als ik trek. Het is ook de reden waarom ik weet dat deze laser richtkijker past op mijn geweer spoor. Ik kon misschien dragen in een taille holster en elimineren snagging, maar de enige zekere manier zou zijn met een gegoten plastic holster op de heup-en ik liever niet te gaan "cowboy stijl" mezelf. Ik zal net als het prima op het geweer ook.
https://www.laserkopen.com/c-40_82.html
Ik ga om het te houden, want ik voel de kwaliteit is de moeite waard de prijs die ik betaald. En, ik zal houden op de SR9C vanwege de veilige pasvorm, hoewel te groot. Het doet uitsteken dan het vat ongeveer 3/4 ", maar ziet er niet slecht. Ten eerste, het is veel te zwak om te zien buitenshuis in de overdag. Als u wilt dat een hoog vermogen 1000mW laser pointer voor een Airsoft geweer dit kan voor u werken, maar zorg ervoor dat het dia's op de Rail voordat je het terug te keren. Zelfs op een bewolkte dag de stip is niet zichtbaar 6 meter afstand laat staan op een doel op 10 meter.